Television Quiz / Friends Episode by Quote

Random Television or Friends Quiz

Can you name the Friends Episode by quote?

Quiz not verified by Sporcle

Forced Order
Also try: Reality Show Hosts
Challenge
Share
Tweet
Embed
Score 0/50 Timer 13:00
QuotesEpisodes
Phoebe: Oh can I? Vegetarians never get to do the wishbone. It's really not fair either!
Chandler: You know what's weird. Donald Duck never wore pants. But whenever he's getting out of the shower, he always put a towel around his waist. I mean, what is that about?
Chandler: Period math?
Rachel: I don’t know, let me think. I was walking down the street thinking, ‘I’m gonna tell the father today’ and then bam!
Rachel: You WHAT? You sang... to our baby daughter... a song about a guy who likes to have sex with women with giant asses?
Ross: She's not Rachel.
Chandler: You know, on second thought, gum would be perfection.
Chandler: Come on, Ross? Remember back in college, when he fell in love with Carol and bought her that ridiculously expensive crystal duck?
Ross: Why does anyone have to be naked?
Ross: This is so exciting, I haven't seen my monkey in almost a year.
Ross: Well, I just made these two things uhm... cheeks. And then I split this to make ears.
Chandler: Air hole! Air hole!!
Chandler: Well, it throws my WENUS out of whack.
Joey: That’s right I stepped up! She’s my friend and she needed help! And if I had too, I’d pee on anyone of you! Only, uhh, I couldn’t. I got the stage fright.
Phoebe: The Licorice Room, you can eat all the furniture. And, when guests come over, they can stay on the tootsie roll-away bed.
Mike: No, no Mike, just Crap Bag. First name Crap, last name Bag.
Mike: Yeah. We have rat babies now.
Joey: It's not a cat!
Chandler: Do you think that there’s a town in Missouri or some place called Sample? And as you’re driving into town there’s a sign and it says You’re in Sample
Joey: Name? I know Ross but what’s it short for? You know like, like Rossel or Rosstopher.
Chandler: Okay. And get ready to taste my very special cranberries. Or should I say... chanberries!
Chandler: But I didn't get to shake my belly like a bowl full of jelly.
Monica: Monica and I just crashed an embassy party.
Ross: The first batch of margaritas was not so great, but the second batch is gooooood.
Monica: So what, you're not the only one. I mean, half the time we don't know where we're going. You've just gotta figure at some point it's all gonna come together...
QuotesEpisodes
Chandler: Well I've-I've never done that with you before.
Rachel: Ahhhhh, salmon skin roll.
Monica: Well, I don't care! That-that turkey has to feed 20 people at my parent's house and they're not gonna eat it off your head!
Ross: I'm dead?!
Monica: Fine, you can have the bath, but I am taking your boat. Now you’re just a girl in a tub!
Ross: It tastes like feet!
Monica: Don’t you see? It’s the perfect crime!
Chandler: Oh My God! You can do a duet of Ebony and Ivory all by yourself!
Joey: Some girl ate Monica.
Chandler: Wax the door shut, we’re never leaving, ever.
Phoebe: God, they thought they can mess with us! They're trying to mess with us?! They don't know that we know they know we know!
Monica: Forty-two to twenty-one! Like the turkey, Ross is done!
Monica: Strip Happy Days Game?
Ross: According to Chandler, what phenomenon scares the bejeezus out of him?
Monica: Are you saying that you don’t wanna get with this?
Monica: Oh it's not big, not at all, you know, kinda the same lines as, say, oh I don't know, having a third nipple.
Monica: That’s right mom and dad your little Harmonica is hammered!
Joey: I was just outside Barcelona hiking in the foothills of Mount Tibidabo. I was at the end of this path and I came to a clearing and there was a lake, very secluded.
Phoebe: We're so stupid! Do you know what's going on in there? They're trying to take Joey!
Ross: Yeah! Oh yeah, you’ll be fine! It-it’ll be uh, just like bungy jumping. Y’know? But instead of bouncing back up you-you won’t.
Chandler: Yes, on a scale from 1 to 10, 10 being the dumbest a person can look, you are definitely 19.
Rachel: I can not believe I have to walk down the aisle in front of 200 people looking like something you drink when your nauseous
Phoebe: Oh, well, it doesn’t have a name—oh, okay, Phoebeball! No, it doesn’t have a name. Umm, okay, Monica, what is your favourite thing about trees?
Joey: Grandma's chicken salad
Chandler: No, he visited a town a little south of throw up.

You're not logged in!

Compare scores with friends on all Sporcle quizzes.
Sign Up with Email
OR
Log In

You Might Also Like...

Show Comments

Extras


Your Account Isn't Verified!

In order to create a playlist on Sporcle, you need to verify the email address you used during registration. Go to your Sporcle Settings to finish the process.