Friends Episode by Quote

Random Television or Friends Quiz

Can you name the Friends Episode by quote?

Quiz not verified by Sporcle

How to Play
Share
Tweet
Email
Embed
QuotesEpisodes
Chandler: Period math?
Mike: Yeah. We have rat babies now.
Phoebe: God, they thought they can mess with us! They're trying to mess with us?! They don't know that we know they know we know!
Ross: The first batch of margaritas was not so great, but the second batch is gooooood.
Ross: This is so exciting, I haven't seen my monkey in almost a year.
Ross: According to Chandler, what phenomenon scares the bejeezus out of him?
Ross: I'm dead?!
Chandler: Yes, on a scale from 1 to 10, 10 being the dumbest a person can look, you are definitely 19.
Chandler: Well I've-I've never done that with you before.
Rachel: You WHAT? You sang... to our baby daughter... a song about a guy who likes to have sex with women with giant asses?
Monica: Forty-two to twenty-one! Like the turkey, Ross is done!
Ross: Why does anyone have to be naked?
Chandler: Okay. And get ready to taste my very special cranberries. Or should I say... chanberries!
Chandler: You know, on second thought, gum would be perfection.
Chandler: Oh My God! You can do a duet of Ebony and Ivory all by yourself!
Ross: Well, I just made these two things uhm... cheeks. And then I split this to make ears.
Monica: Don’t you see? It’s the perfect crime!
Joey: Grandma's chicken salad
Monica: Oh it's not big, not at all, you know, kinda the same lines as, say, oh I don't know, having a third nipple.
Monica: Fine, you can have the bath, but I am taking your boat. Now you’re just a girl in a tub!
Chandler: Do you think that there’s a town in Missouri or some place called Sample? And as you’re driving into town there’s a sign and it says You’re in Sample
Ross: It tastes like feet!
Joey: It's not a cat!
Joey: I was just outside Barcelona hiking in the foothills of Mount Tibidabo. I was at the end of this path and I came to a clearing and there was a lake, very secluded.
Ross: Yeah! Oh yeah, you’ll be fine! It-it’ll be uh, just like bungy jumping. Y’know? But instead of bouncing back up you-you won’t.
QuotesEpisodes
Ross: She's not Rachel.
Monica: So what, you're not the only one. I mean, half the time we don't know where we're going. You've just gotta figure at some point it's all gonna come together...
Rachel: I don’t know, let me think. I was walking down the street thinking, ‘I’m gonna tell the father today’ and then bam!
Chandler: But I didn't get to shake my belly like a bowl full of jelly.
Mike: No, no Mike, just Crap Bag. First name Crap, last name Bag.
Monica: Strip Happy Days Game?
Chandler: Wax the door shut, we’re never leaving, ever.
Monica: Well, I don't care! That-that turkey has to feed 20 people at my parent's house and they're not gonna eat it off your head!
Chandler: No, he visited a town a little south of throw up.
Phoebe: Oh can I? Vegetarians never get to do the wishbone. It's really not fair either!
Phoebe: The Licorice Room, you can eat all the furniture. And, when guests come over, they can stay on the tootsie roll-away bed.
Rachel: I can not believe I have to walk down the aisle in front of 200 people looking like something you drink when your nauseous
Phoebe: Oh, well, it doesn’t have a name—oh, okay, Phoebeball! No, it doesn’t have a name. Umm, okay, Monica, what is your favourite thing about trees?
Chandler: Air hole! Air hole!!
Joey: That’s right I stepped up! She’s my friend and she needed help! And if I had too, I’d pee on anyone of you! Only, uhh, I couldn’t. I got the stage fright.
Joey: Some girl ate Monica.
Rachel: Ahhhhh, salmon skin roll.
Monica: Are you saying that you don’t wanna get with this?
Chandler: Come on, Ross? Remember back in college, when he fell in love with Carol and bought her that ridiculously expensive crystal duck?
Joey: Name? I know Ross but what’s it short for? You know like, like Rossel or Rosstopher.
Monica: That’s right mom and dad your little Harmonica is hammered!
Phoebe: We're so stupid! Do you know what's going on in there? They're trying to take Joey!
Monica: Monica and I just crashed an embassy party.
Chandler: You know what's weird. Donald Duck never wore pants. But whenever he's getting out of the shower, he always put a towel around his waist. I mean, what is that about?
Chandler: Well, it throws my WENUS out of whack.

You're not logged in!

Compare scores with friends on all Sporcle quizzes.
Sign Up with Email
OR
Log In

You Might Also Like...

Show Comments

Extras