Music Quiz / Ne-Yo Songs

Random Music or Song Quiz

Can you name the Ne-Yo songs?

Quiz not verified by Sporcle

How to Play
Challenge
Share
Tweet
Embed
Score 0/44 Timer 11:00
LyricSong
'Shawty won't you sign me up, won't you put me down? I just want to work with you work with you baby. You lookin' for a real love this is real love.'
'Some super natural fo real. A crazy style for sex appeal. Hey pretty mama what's the deal with you tonight? Cause you got what I like'
'I just walked in sat down silent. I stood ourside for a while. Wondering why did I come here. Face it you messed up and now she is with somebody else.'
'I'm a movement by myself, but I'm a force when we're together. Baby I'm good all by myself, but baby girl you make me better.'
'No one knows what they have until they don't and by then it doesn't matter anymore.'
'I'm young, eneregetic, famous, but dont illustrate it. Rich enough, fairly hot, so basically sex is not difficult to get. That ain't my fault.'
'I don't want to waste your time. With those corny playa lines. But girl if you don't mind, I would love to occupy the space right by your side.'
''So what I'm trying to say I know what's happenin'. Your body is here with me, but heart and your mind is still with him.'
''And I just can't pull myself away, under a spell I can't break. I just can't stop. I just can't stop. I just can't stop. I just can't stop.'
'It don't matter cause your here now and the music your enjoying so for the next couple minutes baby Ima be your boyfriend.'
'Just call me crazy. Insane, deranged. It don't matter to me. Call it what you want to, I don't care. And it doesn't make a difference as long as she is there.'
''She don't need mine she said leave mine alone. There ain't nothing that's more sexy then a girl who want, but don't need me.'
'Gotta change my answering machine now that I'm alone because right now it says that we can't come to the phone.'
''She got me speeding in the fast lane pedal to the floor man, trying to get back to her love. Best believe she got that good thing she my little hood thing.'
'But baby that was then. Cause now we don't talk no more. You got a new man and it shouldn't bother me, but girl its drivin me crazy.
'Girl you want us to be official make this thing for real. You for real? Baby let me know. Let me get this right.'
'She is so much better than me. I'm so unworthy of her, why does she stay?'
'Shawty said take it off, I take it off climb right out of my clothes. Want me to break you off? I break you off til your love comes down on them walls.'
'You're the best thing I never knew I needed so when you were here, I had no idea. You're the best thing I never knew I needed. So now it's so clear, I need you here always.'
'Maybe this decision was a mistake. You probably don't care about what I have to say, but its been heavy on my mind for months now. Guess im trying to clear some mental space.'
'And I just can't chase the clouds, out of my mind. She's the cause of my heart ache but I'll be fine. Cause when we kiss there's no playin around there's no time'
'I said excuse me little mama if I may take this thought and send it your way. And if you don't like that then send it right back, but I just gotta say I wanna be on you.'
LyricSong
'Baby I'm a fool, am I stupid? Baby I must be, addicted to it. Baby I don't know, but your my get right when it's wrong.'
'Cause she walks like a boss, talks like a boss, manicure nails to set the pedicure off. She is fly effortlessly'
'I really don't want to deal with this so I'm not gonna let it stress me no more. Gonna get up, get out, I aint thinking about you.'
'Girl, you know I got a girl, I just get down like that. I don't get down like.Baby you're fine. Baby you a dime. But I don't get down like that.'
''I never thought I'd hear myself say, ya'll go ahead I think I'm gonna kick it with my girl today.'
'You don't have to answer this if its too personal. Do your thoughts of me ever become sexual? Ever reminisce of us on the bathroom floor?'
'Shawty I don't want to waste your time. It aint a secret baby girl you fine. You could have anybody here that you want that's right.'
'Every time you scream at me, I wanna kiss you. When you put your hands on me, I wanna touch you yeah. When we get to arguing, just gotta kiss you baby.'
'And I just can't think, of anything else I'd rather do, then to her you sing, sing my name the way you do. When we do our thing, when we do the things we do.'
'I don't want to know what I know to be true, so what I need you to do tell me another lie.'
'Girl why don't you tell me what you want me to do to you.'
'Now little mama please don't think me strange for what I'm about to say to you. If you know anything about me by now you know why I'm a freak. Just follow my lead.'
'This could only be as good as we both make it. Yes sometimes its gonna hurt. We can be as happy as we want to be girl, but we gotta make it work.'
'Things that I miss. Things like your funny little laugh or the way you smile or the way we kiss.'
'Please don't worry about me I'm fine. Only gonna play the fool one time. Trust me when I say that I'll be ok, go on girl.'
'Cause I can't feel the ground, someone let me down. I never felt so high as I do now.'
'You're leaving tonight out of my life. Everyone said you ain't no good please don't prove them right.'
'Can't nobody do it better, and you know it, you do. Can't nobody get it w**ter, say you know it, its true.'
''And I know this much is true baby you have become my addiction. I'm so strung out on you. I can barely move, but I like it.'
'I'll ask the sun to shine away from you today so you can cry. If that's what you want alright.'
''But I hate it. You know exactly what to do so that I can't stay mad at you for too long, that's wrong.
'Oh baby I know sometimes it's gonna rain, but baby can we make up now cause I can't sleep through the pain.'

You're not logged in!

Compare scores with friends on all Sporcle quizzes.
Sign Up with Email
OR
Log In

You Might Also Like...

Show Comments

Extras

Top Quizzes Today


Score Distribution

Your Account Isn't Verified!

In order to create a playlist on Sporcle, you need to verify the email address you used during registration. Go to your Sporcle Settings to finish the process.