Music Quiz / Your favourite song lyric quiz

Random Music or Artist Quiz

The EASIEST Lyric Quiz You Will Ever Take

 Plays Quiz not verified by Sporcle

     
Support Sporcle.
Go Orange.
Score 0/15 Timer 20:00
LyricsSongArtist
**** changed, but it ain't change me I show up to the show and they pay me Gettin' drip, I might skrrt to the Macy's Counting rackades, a n*gga get lazy
Yeah, nobody can press me but the press, uh Nobody can check me when it's chess, uh (Ah, nah, for real) They comin' at my neck like Gillette, uh (Gillette) I'm hard to catch, that'
She sucked a n*gga soul, gotta Cash App Told 'em wipe a n*gga nose, say slatt, slatt I won't never sell my soul, and I can back that
I'm all in my bag, this hard as it get I do not snort powder, I might take a sip I might hit the blunt, but I'm liable to trip I ain’t poppin' no pill, but you do as you wish
Russian Creams in my rocket ship, we go to outer space Mask off, mask on, **** it, I can't catch a case Blast off, blast off, see the stars up in the Wraith
We pull up ready to shoot (Brrrah) Y'all ready to fight (Stupid) Pull up, ready to kill (Yeah) Y'all ready to die (Straight up)
That n*gga a b*tch, he think he a gangster He probably still slangin' .380 (Ha) Probably told you I'm lit, come get you a sniff I’m pure like cocaine in the '80s
Yeah, every other night, another dollar gettin' made Every other night started with a good day I feel like a child, I got boogers in the face
LyricsSongArtist
Put a bullet hole in your motherf*ckin' beanie Make him disappear like a motherfuckin' genie Two-tone flair, I be so motherf*ckin' flee, B I
All this designer on my body got me drip, drip, ayy Straight up out the Yajects, I'm a big Crip If I got a pint of lean, I'ma sip, sip
Diamonds up to par (Par), the cookie hittin' hard (Hard) The 'Rari sit in park (Park), on Addy on Mars (Mars) Shotgun shells, we gon' always hit the target (Blah)
I got two twin Glocks, turn you to a dancer I see two twin opps, leave 'em on a banner And I got two thick thots, wanna link the gang, yeah
I gave her everything She took my heart and left me lonely I think broken heart's contagious I won't fix, I'd rather weep
Uh, woke up with my toolie, what it do? Huh, uh Meet me in the alley with the troops, uh I got red shooters, I got blue, huh, yeah
Like a tongue, bitch, I'm looking like a lick, uh-uh Think I'm Thanos, rock diamond my fist, uh-uh Entertainment with your bitch at night like Nick

From the Vault

Joe Biden or Michael Scott

by warriorlan1

Joe Biden hopes to one day achieve the success of a regional manager at a paper company.
Remove Ads.
Support Sporcle.
Get the best of Sporcle when you Go Orange. This ad-free experience offers more features, more stats, and more fun while also helping to support Sporcle. Thank you for becoming a member.

Show Comments

Extras

Created Mar 2, 2020ReportNominate

Top Quizzes Today


Score Distribution

Your Account Isn't Verified!

In order to create a playlist on Sporcle, you need to verify the email address you used during registration. Go to your Sporcle Settings to finish the process.

Report this User

Report this user for behavior that violates our Community Guidelines.

Details: