Miscellaneous Quiz / Internet Memes

Random Miscellaneous Quiz

QUIZ: Can you name the Internet Memes?

Quiz not verified by Sporcle

How to Play
Challenge
Share
Tweet
Embed
Score 0/84 Timer 14:00
ClueMeme
There is porn of it.
Thank you, Mario!
Don't stare at him too long.
Do everything!
You hate Treecko and Torchic.
We are legion. We never forgive.
Energizer bunny arrested - charged with battery.
Squidward can't watch TV because...
Maia hii, Maia hoo, Maia haa, Maia haha.
We should take Bikini Bottom...
That's why you don't have any eye protection.
Opposite of win.
You can't do it because the calculator says so.
Portal ruined.
The cat that was on Sporcle before it was cool.
Fans are called bronies.
I hate sandcastles.
If your kid upsets you, this is what you might say.
Golf ball retriever beats lightsaber any day.
You not B-sian, you A-sian!
C-C-C-
I can haz cheezburger?
Email! Bank! Groceries!
No LOL here.
Gooby pls.
I don't always drink beer.
I used to be an adventurer like you.
Seems to crap a lot.
ClueMeme
We put a car in yo car.
Problem?
His power level!
Oh, you're on Sporcle? Tell me more.
What you say?
Phase 2.
Goes to high school parties. 25 years old.
The official language of teh interwebz.
Hey guys, there's this new website called Sporcle...
The smartest dinosaur ever.
I'm not gonna Raichu a love song.
Ruins social networking.
Disregard women, obtain currency.
Seal of approval.
The tubes are a sausage fest.
Imma chargin mah lazor!
You have no friends.
How girl get pragnent?
Push Z or R twice.
Sarah is online. You say hi. Sarah is offline.
Borrows $5. Returns $10.
Not sure if trolling or just stupid.
Hates children, becomes teacher.
Needs more...
At least he has chicken.
I txt u.
Your momma is so fat she has to wear large clothes.
Greatest background pony EVURR.
ClueMeme
It pleases me.
FFFFFFFUUUUUUUUUUUU-
Why not?
Nyanyanyanyanyanyanyan...
Include Blastoise, Charizard, Gardevoir, and Ninetales.
Never gonna give you up...
The troll that you can carry in a Pokeball.
This is why it's so hard to destroy the ring.
You're winner!
If you're new to 4chan...
Quiz take you!
It's first grade, Spongebob!
This isn't the time to use that!
300.
Yeah, really.
Nothing to do here.
It's the day we get down.
Is this the Krusty Krab?
AKA Herp.
You're gonna have a bad time.
Watch 2 girls, 1 cup. Find nothing wrong.
To defeat the Cyberdemon, shoot at it until it dies.
Not correct.
He is not a meme.
That sure is a nice score you have there. It would be a shame if anything happened to it.
Only doubt holds you back.
But here's my number...
What if air is actually poisonous and it just takes 80 years to kill us?

You're not logged in!

Compare scores with friends on all Sporcle quizzes.
Sign Up with Email
OR
Log In

You Might Also Like...

Show Comments

Extras

Top Quizzes Today


Score Distribution

Your Account Isn't Verified!

In order to create a playlist on Sporcle, you need to verify the email address you used during registration. Go to your Sporcle Settings to finish the process.