Buffy vs. Angel II

Random Television or show Quiz

Can you name the character?

Quiz not verified by Sporcle

embed
 plays        
How to Play
QuoteWho said it?Show
'Why can't you just masterbate like the rest of us?'
'You're protecting vampires? Are you the bad slayer now? Am I the good slayer?'
'And to think, we were wondering when to call the cops on a bunch of superheros!'
'All the kids here are free to call me Bob.'
'Oh. Yes. I am a lesbian.'
'Why they afraid of Xena? I mean, I think she's kinda fly.'
'My teeth are so...big! I am pleasant.'
'Right. But you don't wanna hurt the Fett...beacuse, man, you're not comin' back from that!'
'You always open both doors when you enter a room?'
'I'm working on a little something aimed at Angel Investigations. If you're interested, I'd love to have you on my team.'
'Passions is on! Timmy's down a bloddy well, and if you make me miss it, i'll...' 'You'll what? Lick me to death?'
'Evil doesn't have to mean sloppy.'
'It's not a joke. It's just my name.'
'You got a place to stay?' 'You offering?' 'Do I have to say it?' 'Yeah' Okay, you're coming home with me.'
'We weren't gonna let anything happen to you...Well, I mean, beyond the slavery and the severe beatings and stuff!'
'I'm certainly not saying come to dinner if you enjoy having a job. You know, I may have to have to make up a little document saying I didn't just say that and have you sign it.'
'I've got two words that are gonna make all the pain go away. Miniature...golf.'
'Get out of my brain!'
'Not that I'm knocking the nacho cheese ones. It's not the taste. It's the texture I can't deal with. So gritty. Kinda hurts my tongue.'
'Let's synchronize our watches. I have 21:4-...Yes, typical.'
'Angelus...the Latinate for 'angel'. It's marvelous!'
'Summers, you drive like a spaz!'
'I'm a swim groupie.'
'Computers don't smell, Rupert.'
QuoteWho said it?Show
'Don't be thinking about me when I'm gone.' 'I wasn't thinking about you when you were here.'
'We all have the desire to win, whether we're human...vampire...and whatever the hell you are, my brother. You got spiny looking head things. I ain't never seen that before.'
'And look where free will has gotten you.'
'It's a long and important process, and can we just skip it? C-Can you just be kissing me now?'
'Miss Rosenberg. How lovely to see you again. Have you done something with your hair?'
'You don't really tink you're gonna win this, do you? You don't stand a chance. We are legion. We are forever.'
'Well braid my hair and call me Pollyanna.'
'That wasn't vengance. It was solace.'
'You're a vampire, right? How come it smells like you work for The Powers That Be?'
'Not Number Five! You didn't hurt him?'
'Okay, sorry. How long have you enjoyed having sex with women?'
'Oh! You wish to have sex!'
'How long was I in the cage?'
'I don't hate women. I mean, sure you're all **** who sell yourselves for money or prestige, but men are just as bad. Maybe even worse...'
'We could rule this world. Why do you oppose me?'
Green is my favorite color. I look good in diamonds. And I love riding in limousines.'
'Absolutely. You're fired.'
'You two? I find Deevak, I'm gonna need more that C-3PO and Stick-Figure Barbie backing me up, no offense.'
'Stop, evil hand, stop it.'
'There was a time, in the early years, when you would have said I was the definition of bliss!'
'The vampire thing's kinda sexy.'
'You're still a dick.'
'If I want your opinion, Spike, I'll...I'll never want your opinion.'
'She's so much more than that now. Beyond flesh. Beyond perfection. I loved Fred. I really did.'
QuoteWho said it?Show
'I did not send the demon. I was possessed. The demon used me to eavesdrop on our conversation.'
'I just realized something that never really occurred to me before. We're gonna win.'
'I-I think what my chipper friend is trying to say here Gene, is the wheel keeps turning. You-you can't stop it, sometimes things get worse, sometimes they get better.'
'You're really gonna use that Axis thing to find her aren't you? Figures. Anyone that bad at stealing stuff's gotta be doing it for love. Bummer.'
'Well, I guess anything is better than sitting around in my cage all day with nothing to do but to fill my bucket.'
'That's great Larry, you've really mastered the single entendre.'
'We tested her, faced her, and we survived!'
'He took this girl's power away and nobody can get it back for her but her.'
'No. This is different. Our love was eternal, literally. You got any of those little marshmallows?'
'Where are those people?' 'I ate them.' 'Cool.'
'I think what my daughter is trying to say is, 'nah-nah-nah-nah-nah-nah'.'
'Who are you?' 'Let's just say, I'm a friend.' 'Yeah, well, maybe I don't want a friend.' 'I didn't say I was yours.'
'Glory. Her name is Glory. And she's your God, you little scab, not mine.'
'Well, nearly drowning me and leaving me hanging in a sewer ain't exactly Emily Post either.'
'Things are often confusing for you, aren't they, Lindsey? Especially, it seems, when it comes to this woman. You've allowed yourself to be ruled by these emotions.'
'This one is full of feeling. He reads.'
'We can't stop just 'cause something else is trying to kill you, too.'
'I'm not a man...But clearly masculine. You get that, right?'
'I've really got to learn to just do the damage and get out of town. It's the stay-n-gloat that gets me every time.'
'He's gonna crucify us.' 'They don't crucify here. It's too Christian.'
'I'd like to keep Spike as my pet.'
'I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.'

Friend Scores


  Player Best Score Plays Last Played
You You haven't played this game yet.

You Might Also Like...

Extras