Buffy vs. Angel II

Random Television or show Quiz

Can you name the character?

Quiz not verified by Sporcle

embed
 plays        
How to Play
QuoteWho said it?Show
'How long was I in the cage?'
'Okay, sorry. How long have you enjoyed having sex with women?'
'There was a time, in the early years, when you would have said I was the definition of bliss!'
'We can't stop just 'cause something else is trying to kill you, too.'
'I'm a swim groupie.'
'Why can't you just masterbate like the rest of us?'
'Well, nearly drowning me and leaving me hanging in a sewer ain't exactly Emily Post either.'
'You two? I find Deevak, I'm gonna need more that C-3PO and Stick-Figure Barbie backing me up, no offense.'
'You're protecting vampires? Are you the bad slayer now? Am I the good slayer?'
'Right. But you don't wanna hurt the Fett...beacuse, man, you're not comin' back from that!'
'Who are you?' 'Let's just say, I'm a friend.' 'Yeah, well, maybe I don't want a friend.' 'I didn't say I was yours.'
'No. This is different. Our love was eternal, literally. You got any of those little marshmallows?'
'Angelus...the Latinate for 'angel'. It's marvelous!'
'I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.'
'You got a place to stay?' 'You offering?' 'Do I have to say it?' 'Yeah' Okay, you're coming home with me.'
'It's not a joke. It's just my name.'
'That's great Larry, you've really mastered the single entendre.'
'He's gonna crucify us.' 'They don't crucify here. It's too Christian.'
'I don't hate women. I mean, sure you're all **** who sell yourselves for money or prestige, but men are just as bad. Maybe even worse...'
'I've got two words that are gonna make all the pain go away. Miniature...golf.'
'The vampire thing's kinda sexy.'
'Things are often confusing for you, aren't they, Lindsey? Especially, it seems, when it comes to this woman. You've allowed yourself to be ruled by these emotions.'
'You don't really tink you're gonna win this, do you? You don't stand a chance. We are legion. We are forever.'
'We weren't gonna let anything happen to you...Well, I mean, beyond the slavery and the severe beatings and stuff!'
QuoteWho said it?Show
'Stop, evil hand, stop it.'
'I'm working on a little something aimed at Angel Investigations. If you're interested, I'd love to have you on my team.'
'Glory. Her name is Glory. And she's your God, you little scab, not mine.'
'You're really gonna use that Axis thing to find her aren't you? Figures. Anyone that bad at stealing stuff's gotta be doing it for love. Bummer.'
'I think what my daughter is trying to say is, 'nah-nah-nah-nah-nah-nah'.'
'Computers don't smell, Rupert.'
'I'd like to keep Spike as my pet.'
'You're still a dick.'
'And look where free will has gotten you.'
'You're a vampire, right? How come it smells like you work for The Powers That Be?'
'I-I think what my chipper friend is trying to say here Gene, is the wheel keeps turning. You-you can't stop it, sometimes things get worse, sometimes they get better.'
'Oh. Yes. I am a lesbian.'
'Well braid my hair and call me Pollyanna.'
'Why they afraid of Xena? I mean, I think she's kinda fly.'
'I just realized something that never really occurred to me before. We're gonna win.'
'We could rule this world. Why do you oppose me?'
'Absolutely. You're fired.'
'You always open both doors when you enter a room?'
'If I want your opinion, Spike, I'll...I'll never want your opinion.'
'All the kids here are free to call me Bob.'
'Miss Rosenberg. How lovely to see you again. Have you done something with your hair?'
'Well, I guess anything is better than sitting around in my cage all day with nothing to do but to fill my bucket.'
'Let's synchronize our watches. I have 21:4-...Yes, typical.'
'This one is full of feeling. He reads.'
QuoteWho said it?Show
'Summers, you drive like a spaz!'
'I'm certainly not saying come to dinner if you enjoy having a job. You know, I may have to have to make up a little document saying I didn't just say that and have you sign it.'
'Get out of my brain!'
'Not Number Five! You didn't hurt him?'
'Where are those people?' 'I ate them.' 'Cool.'
Green is my favorite color. I look good in diamonds. And I love riding in limousines.'
'Don't be thinking about me when I'm gone.' 'I wasn't thinking about you when you were here.'
'We all have the desire to win, whether we're human...vampire...and whatever the hell you are, my brother. You got spiny looking head things. I ain't never seen that before.'
'He took this girl's power away and nobody can get it back for her but her.'
'Evil doesn't have to mean sloppy.'
'We tested her, faced her, and we survived!'
'I've really got to learn to just do the damage and get out of town. It's the stay-n-gloat that gets me every time.'
'And to think, we were wondering when to call the cops on a bunch of superheros!'
'Oh! You wish to have sex!'
'Not that I'm knocking the nacho cheese ones. It's not the taste. It's the texture I can't deal with. So gritty. Kinda hurts my tongue.'
'I'm not a man...But clearly masculine. You get that, right?'
'I did not send the demon. I was possessed. The demon used me to eavesdrop on our conversation.'
'That wasn't vengance. It was solace.'
'She's so much more than that now. Beyond flesh. Beyond perfection. I loved Fred. I really did.'
'Passions is on! Timmy's down a bloddy well, and if you make me miss it, i'll...' 'You'll what? Lick me to death?'
'It's a long and important process, and can we just skip it? C-Can you just be kissing me now?'
'My teeth are so...big! I am pleasant.'

You're not logged in!

Compare scores with friends on all Sporcle quizzes.
Sign Up with Email
OR
Log In

You Might Also Like...

Show Comments

Extras