Rap Artist by Line

Random Music or artist Quiz

Can you name the Rap Artist/Group from their Line?

Quiz not verified by Sporcle

embed
 plays        
How to Play
LineArtist(s)Song
'First off, f*ck your b*tch and the click you claim. West side when we ride, come equipped with game
'Just waking up in the morning gotta thank God. I don't know but today seems kinda odd'
'I see she's wearing them jeans that show her butt brack. My girls can't wear that. Why? That's where my stash at.'
'See me in your city sittin' pretty know I'm shining, dawg. Ridin' with a couple Latin broads, and a China doll'
'Cash rules everything around me, cream get the money. Dollar dollar bill, y'all'
'I was a terror since the public school era. Bathroom passes, cuttin' classes, squeezin' asses'
'Here we go, yo. Here we go, yo. So what, so what, so what's the scenario'
'I met this girl, when I was 10 years old. And what I loved most, she had so much soul'
'So glorious. Victorious. We take what we want, we're born warriors'
'I'm in the pocket like Wallace, I got the bounce like hydraulics, I can't call it, I got the swerve like alcholics'
'Brooklyn, New York City, where they paint murals of Biggie, in cash we trust cause it's ghetto fabulous life look pretty, what a pity, blunts is still fifty cents, it's intsense'
'And when I'm on the microphone you best to wear your sweater, cause I'm cooler than a Polar Bear's toe nails, oh hell, there he goes again, talkin' that sh*t'
'You would rather have a Lexus or justice, a dream or some substance, a Beamer, a necklace, or freedom'
'Deja vu, tell you what I'm gonna do. When they reminisce over you, my God'
'Do you really wanna party with me, let me see just what you got for me, put all your hands where my eyes can see, straight buck wylin' in the place to be'
LineArtist(s)Song
'So you wanna be a rock superstar, and live large, a big house, five cars, you're in charge'
'Cadillac grills, Cadillac bills, check out the oil my cadillac spills'
'I am champion at beer pong. Allen Iverson, Hakeem Olajuwon'
'But if I didn't have a wife yo, your kids would be albinos'
'I sell ice in the winter, I sell fire in hell. I am a hustler baby, I sell water to a well'
'First we gonna rock, then we gonna roll, then we let it pop, don't let it go'
'It's the new king of everything, and b*tches don't say no to me I'm like a wedding ring'
'Sweatpants, hair tied, chillin with no make-up on. That's when you're the prettiest, I hope that you don't take it wrong'
'1989, the number. Another summer. Sound of the funky drummer'
'Give me the microphone first, so I can bust like a bubble. Compton and Long Beach together, now you know you're in trouble'
'Life ain't a b*tch, life is a beautiful woman. You only call her a b*tch cause she won't let you get that p*ssy'
'I keep fallin, but never fallin six feet deep. I'm out for presidents to represent me'
'Till I collapse I'm spilling these raps, as long as you feel em. Till the day that I drop, you'll never say that I'm not killin' them'
'Reps North Side so he rocks them braids. 1,100 friends on his MySpace page'
'I'm so ahead of my time, my parents haven't met yet'

Friend Scores


  Player Best Score Plays Last Played
You You haven't played this game yet.

You Might Also Like...

Extras

Created Nov 30, 2009ReportNominate
Tags:artist, rap, song, group, Rap Artists